Ik heb een 2015 GLA 4matic en ben van plan een trekhaak toe te voegen om een scootmobiel en -drager te ondersteunen (totaal gewicht 136 kg). Is de ophanging van de GLA geschikt om het gewicht te dragen?
Ik heb een 2015 GLA 4matic en ben van plan een trekhaak toe te voegen om een scootmobiel en -drager te ondersteunen (totaal gewicht 136 kg). Is de ophanging van de GLA geschikt om het gewicht te dragen?
De gegevens die ik heb gezien voor een 2015 GLA 250 4matic zijn 1800 kg (3.968 lbs) geremde trekgewicht. De ervaring van leden (die ik niet heb) zal uiteraard van meer waarde zijn. Er zijn een aantal inzichtelijke berichten in de sectie over ophanging, bijvoorbeeld: Trekhaak geĂŻnstalleerd op 2017 GLA 250...
Maar als u eerder een drager/scooter aan een stang/trekhaak wilde ophangen, heeft u natuurlijk een robuuste bevestiging nodig. Het gewicht zelf van 300 lbs in totaal, hoewel uitkragend, zou geen probleem moeten zijn voor de achterwielophanging, aangezien een paar mensen op de achterbank dat gewicht gemakkelijk zouden kunnen overschrijden.
"Geremd trekgewicht verwijst naar het maximale gewicht dat een voertuig kan trekken wanneer de getrokken aanhanger is uitgerust met een eigen remsysteem. In deze situatie wordt het remsysteem van de aanhanger via een kabel op uw voertuig aangesloten."
Er zijn verschillende berichten geweest over geĂŻnstalleerde trekhaaksystemen en er was lekkage in de vloer. Zoek naar trekhaken en lekkages.
Related Threads
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Mercedes-Benz GLA Forum
members
18K
Since
2013
A forum community dedicated to Mercedes-Benz GLA owners and enthusiasts. Come join the discussion about performance, features, modifications, classifieds, troubleshooting, maintenance, and more for the 250 4MATIC and AMG 45 4MATIC GLA!