Mercedes-Benz GLA Forum banner

SOS buiten werking

13K views 2 replies 2 participants last post by  peeti  
#1 ·
Hallo allemaal - 3e maand van bezit, net iets meer dan 1.000 mijl en vorige week op het middenscherm "SOS Inoperative" elke keer als ik de auto start.

Ik heb Embrace nooit geactiveerd. Het is een nieuwe auto, dus ook geen eerdere registratie. Ik belde het 800-nummer op de kaart waarmee ze me lastigvallen om me aan te melden - kan niet telefonisch activeren, moet het vanuit de auto doen.

Oké - vanmiddag in de auto gesprongen om naar mijn werk te rijden, ik denk dat ik op de knop druk. Ik druk op de knop en ze vragen me om mijn VIN-nummer. ECHT WAAR? Hou je me voor de gek? Hebben jullie dit niet ergens in een database staan?

Het is ongeveer 5 graden buiten, dus ik ga niet in de auto zitten en dit doen - ik doe het wel tijdens het rijden... of zoals het geval kan zijn, het niet doen tijdens het rijden. Ik wil de proefversie niet. Ik wil de service niet. Ik ben nog steeds woedend dat ik mijn auto kocht toen bekend was dat 5 jaar gratis was voor MY16-auto's - de mijne is een 15. Maar ik kocht mijn auto in november toen de gratis melding in augustus werd gegeven. Je zou denken dat ze in ieder geval kopers na augustus zouden opnemen. Maar ik dwaal af.

Einde van de tirade, er wordt me nu verteld dat ik ermee naar de dealer moet om het te laten bekijken. Geweldig. Of elke keer op de terugknop drukken als ik de auto start.

Heeft iemand dit meegemaakt en bedacht hoe je het gewoon kunt uitschakelen? Een soort Tony Soprano-stijl? Ik herinner me een aflevering van die show waarin ze Onstar uit alle auto's van Tony haalden om heel andere redenen.

Alle adviezen (of condoleancekaarten) worden gewaardeerd.

P