Ik gebruik momenteel deze Garmin Map Pilot 2022 SD-kaart. Ik heb hem eind 2023 geĂŻnstalleerd. Omdat de uitritnummers van de snelwegen in mijn staat zijn veranderd sinds deze is uitgebracht, worden ze verkeerd aangekondigd, maar verder werkt hij prima (de namen van de uitritten zijn niet veranderd en de borden vermelden oude en nieuwe nummers). Letterlijk een orde van grootte goedkoper op Amazon dan hetzelfde te kopen bij de Benz-dealer op dat moment.
Natuurlijk gaat dit ervan uit dat de GLA hiervoor voorbedraad is (de meeste in de VS zijn dat, tenminste vanaf 2017). Andere regio's in de wereld hebben natuurlijk andere opties.
Ja, u kunt de GPS van uw 2016 GLA updaten, hetzij via Mercedes met een officiële update (SD-kaart of USB), hetzij met oplossingen van derden. Controleer de compatibiliteit met uw systeem (Garmin Map Pilot of andere). Een dealer kan u meer details geven over de beschikbare versie.
Related Threads
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Mercedes-Benz GLA Forum
members
18K
Since
2013
A forum community dedicated to Mercedes-Benz GLA owners and enthusiasts. Come join the discussion about performance, features, modifications, classifieds, troubleshooting, maintenance, and more for the 250 4MATIC and AMG 45 4MATIC GLA!