Mercedes-Benz GLA Forum banner

1 - 4 of 4 Posts

·
Registered
Mercedes GLA
1 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Scusatemi non so se devo farla qui la domanda sono nuovi del Forum qualcuno mi sa dire per passare da faro alogeno a bixeno Merceds GLA che modifica al cablaggio c'è da fare oltre la codifica? ho acquistato i fari completi di centraline ho entrambi gli schemi elettrici ma sto impazzendo a capire le differenze tra i 2 schemi non vorrei fare cavolato !
vi prego se qualcuno sa cosa fare sono disponibili anche al compenso per queste informazioni, chi mi ha garantito assistenza e irreperibile ed ormai e una settimana che vado in giro con i fari spesi.
Grazie in anticipo a chi mi dara info

·
Super Moderator
604 Posts
Good thing my Google speaks Italian [still requiring much editing], for I do not:

"Excuse me, I don't know if I can ask the question here. I am new to the Forum, can someone tell me how to switch from halogen to bi-xenon headlights? Is there Mercedes GLA modification of the wiring to be done beyond the coding? I bought the headlights complete with control units. I have two wiring diagrams but I'm going crazy trying to understand the differences between them. I would like to be correct!
I beg you if anyone knows what to do I am also willing to pay for this information. Those who guaranteed me assistance are now unavailable and it's been a week now since the lights were procured.
Thanks in advance to those who will give me info."

·
Registered
2018 - GLA 250
17 Posts
Good thing my Google speaks Italian [still requiring much editing], for I do not:

"Excuse me, I don't know if I can ask the question here. I am new to the Forum, can someone tell me how to switch from halogen to bi-xenon headlights? Is there Mercedes GLA modification of the wiring to be done beyond the coding? I bought the headlights complete with control units. I have two wiring diagrams but I'm going crazy trying to understand the differences between them. I would like to be correct!
I beg you if anyone knows what to do I am also willing to pay for this information. Those who guaranteed me assistance are now unavailable and it's been a week now since the lights were procured.
Thanks in advance to those who will give me info."
I am curious as well , I’m planning the same with these lights
26800

1 - 4 of 4 Posts