Mercedes-Benz GLA Forum banner

Klikgeluid / 250e hybride

5K views 5 replies 4 participants last post by  Rahul Lachoriya  
#1 ·
Hallo mensen, ik heb een klikkend geluid opgemerkt dat afkomstig is van mijn GLA 250e hybride wanneer ik wat harder rem, de rem loslaat om te accelereren en soms links en rechtsaf sla, wat gebeurt bij lage snelheid van 10-15 mijl. Ik heb het alleen opgemerkt toen de ramen open waren vanwege het warmere weer. Er zit niets vast aan de banden, er zit niets los onder, het is absoluut een mechanisch klikgeluid als onderdeel van de aandrijfketen. Heeft iemand dit meegemaakt? Bedankt

#6 ·
Hoi mensen, ik heb een klikkend geluid opgemerkt dat afkomstig is van mijn GLA 250e hybride wanneer ik wat harder rem, de rem loslaat om te accelereren en soms naar links en rechts draai, gebeurt bij lage snelheid 10-15 mijl, alleen opgemerkt toen de ramen naar beneden waren vanwege het warmere weer. Er zit niets vast aan de banden, niets los eronder, het is absoluut een mechanisch klikgeluid als onderdeel van de aandrijfketen. Heeft iemand dit ervaren? Bedankt
Ik heb hetzelfde probleem met mijn GLE 450e. Ik heb het een paar weken geleden gekocht.